czwartek, 22 lipca 2021

Książę Harry wyda pamiętnik! + moja opinia na ten temat

 


Ostatnio dowiedzieliśmy się, że książę Harry wyda książkę, w której opisze wydarzenia ze swojej prespektywy, będzie to forma pamiętnika. 

Piszę nie jako książę, którym się urodziłem, ale jako mężczyzna, którym się stałem. Jestem bardzo wdzięczny za możliwość podzielenia się tym, czego nauczyłem się w ciągu mojego dotychczasowego życia i podekscytowany tym, że odbiorcy mogą przeczytać relację z pierwszej ręki.

Na jednym z brytyjskich portali można przeczytać, że wspomnienia będą bardzo skupione wokół śmierci księżnej Diany.

Książka ma się ukazać w 2022 roku, ponadto Harry dostał za to od wydawcy 20 mln funtów, a pieniądze ze sprzedaży pójdą na cele charytatywne. 

Moja opinia

Wydaje mi się, że Harry i Meghan cały czas chcą aby o nich pisano i mówiono. Niby chcieli prywatności, ale ciągle udzielają wywiadów, teraz ta książka. Gdyby naprawdę zależało im na wolności, nie robiliby tego całego show. Mam wrażenie, że Meghan nim manipuluje i to od niej wyszły te wszystkie pomysły.Trochę szkoda, że Harry był kiedyś tak oddany monarchii, a teraz tak bardzo się zmienił, według mnie na gorsze :/

2 komentarze:

  1. Zgadzam się z Twoją opinią 100%.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie już trochę za długo tłumaczy się kolejne głupstwa Harry'ego. Kiedyś jego skandale tłumaczono traumą, potem skostniałą monarchią, a teraz Meghan. Facet ma prawie 40 lat - niech w końcu on sam zacznie być oceniany za swoje czyny.

    OdpowiedzUsuń

Każdy ma prawo do własnego zdania, ale proszę o wyrażanie swojej opinii z szacunkiem. Miłego dnia :)

Copyright © Brytyjska Rodzina Królewska , Blogger